Εάν θέλετε να διατηρήσετε μία σελίδα στο Facebook ή μία ιστοσελίδα, εάν δεν έχετε ενδιαφέρον περιεχόμενο, οι επισκέπτες σας δεν πρόκειται να μείνουν. Μπορεί να αισθάνεστε ότι δεν είσαστε σε θέση να δημιουργήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο, επειδή δεν έχετε δημιουργικό μυαλό. Αυτό δεν είναι αληθές.
Εάν ακολουθήσετε μερικές από τις παρακάτω συμβουλές, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να είναι τόσο ελκυστικό όσο και αποτελεσματικό.
Χρησιμοποιήστε εικόνες στις αναρτήσεις σας (posts)
Δεν χρειάζεται να τα εκφράσετε όλα με τα γραπτά κείμενα, εάν περιλαμβάνετε εικόνες ή videos με τις αναρτήσεις σας. Κανείς δεν θέλει να διαβάζει ένα σωρό κείμενα. Εάν πουλάς ένα προϊόν, όταν ένας χρήστης επισκέπτεται το προφίλ σας στο Facebook ή στην ιστοσελίδα σας, θέλει να δει εικόνες των προϊόντων σας. Αυτό ισχύει είτε έχετε ένα εστιατόριο, είτε ένα κατάστημα πώλησης παπουτσιών. Τα videos είναι επίσης χρήσιμα, καθώς μπορούν να προβάλλουν στους πελάτες το πώς μοιάζει η ατμόσφαιρα της επιχείρησής σας.
Ενημερωθείτε
Εάν λειτουργείτε μία ιστοσελίδα σε τεχνολογία κινητών συσκευών, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε καλά την τεχνολογία για κινητές συσκευές. Πολλές φορές, το γράψιμο φαίνεται απλά τρομακτικό γιατί δεν γνωρίζετε για το θέμα. Εάν γνωρίζετε για παράδειγμα τις προδιαγραφές μίας έξυπνης συσκευής, μπορείτε να επικεντρωθείτε όσον αφορά στην ανάρτηση σας σε αυτό. Είναι προτιμότερο να διαβάζεις μία «στεγνή», ενημερωτική ανάρτηση από μία συναρπαστική ανάρτηση που στερείται πραγματικού περιεχομένου.
Αναρτήστε δημοσιεύσεις σε στιγμές που είναι πιθανόν να τραβήξετε την προσοχή
Εάν είσαστε ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου και διατηρείτε μία εταιρική σελίδα στο Facebook, δεν πρόκειται να τραβήξετε την προσοχή του κοινού εάν αναρτήσετε κάποια δημοσίευση στις 3.00 μ.μ. Η δημοσίευση θα πρέπει να γίνει σε στιγμές που είναι πιο πιθανόν να πάρετε περισσότερες προβολές. Ομοίως, εάν έχετε μία εταιρία με αθλητικά προϊόντα και ακολουθεί ένα ντέρμπι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ευκαιρία για να κερδίσετε προσοχή.
Μην προσθέτετε περιττά πράγματα
Εάν δεν είσαστε ένας επαγγελματίας συγγραφέας, μην εστιάζετε υπερβολικά στην προσπάθεια να μιμηθείτε το περιεχόμενο που έχετε διαβάσει αλλού. Αυτό μπορεί να σας οδηγήσει σε μία ανάρτηση με πάρα πολλές περιττές λέξεις. Οι αναγνώστες θέλουν από εσάς να πηγαίνετε κατευθείαν στο θέμα. Κρατήστε το περιεχόμενο σας όσο το δυνατόν πιο σύντομο.
Έρευνα βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης (SEO)
H βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να μετατραπεί σε μία επικερδή μέθοδο για την επιχείρησή σας. Από την πληθώρα εργαλείων SEO που υπάρχουν μπορείτε να βρείτε αυτό που ταιριάζει σε εσάς και να το δοκιμάσετε. Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο σας δεν μοιάζει με περιεχόμενο SEO. Εάν αναρτήσετε περιεχόμενο SEO, πολλοί χρήστες θα σκεφτούν ότι τους δίνετε ανεπιθύμητη πληροφόρηση (spamming). Αυτό μπορεί πραγματικά να βλάψει τη φήμη σας.
Μάθετε ποιο είναι το κοινό σας
Χρειάζεται να γράφετε με τέτοιο τρόπο σαν να μιλάτε στο κοινό σας. Για παράδειγμα εάν έχετε ένα κατάστημα με υπηρεσίες delivery σε μία «φοιτητούπολη», το target group και η στόχευση σας είναι οι φοιτητές της πόλης. Άρα, προσπαθήστε να κάνετε αναρτήσεις με τις οποίες οι φοιτητές θα μπορούν να ταυτιστούν. Ωστόσο, θυμηθείτε ότι το να μην γράφετε σε ένα συγκεκριμένο κοινό είναι το ίδιο κακό με το να γράφετε σε ένα κοινό με λάθος τρόπο. Εάν επίσης μιλήσετε στους φοιτητές σαν να είναι παιδιά, δεν θα το εκτιμήσουν.
Μην χρησιμοποιείτε πάρα πολύ εξειδικευμένη φρασεολογία
Εάν χρησιμοποιείτε πολύ τεχνική ορολογία, μπορεί να καταλήξετε σε απομονωμένους χρήστες. Θα πρέπει να γράφετε για να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των χρηστών που καταλαβαίνουν το περιεχόμενο σας. Για παράδειγμα εάν είσαστε ένας ιδιοκτήτης μίας εταιρίας laptop μην πηγαίνετε σε τεχνικές λεπτομέρειες και προδιαγραφές για hardware. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που θα εκτιμήσουν τις τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά υπάρχουν και πολλοί που δεν θα καταλάβουν. Κρατήστε το περιεχόμενο σας όσο το δυνατόν πιο απλό.
Κάντε την ανάρτηση σας εύκολη στο μάτι
Είναι δύσκολο να θέλεις να διαβάσεις ένα τεράστιο κείμενο σε ένα blog. Εάν διαχωρίσετε τα περιεχόμενα σε υποκεφαλίδες και είναι εύκολο για τους χρήστες να διακρίνουν διαφορετικές ενότητες, τότε θα κερδίσετε μεγαλύτερο κοινό. Πολλοί χρήστες διαβάζουν περιληπτικά το περιεχόμενο πριν το διαβάσουν κανονικά για να διαπιστώσουν εάν αξίζει να σπαταλήσουν το χρόνο τους.
Θυμηθείτε να ελέγξετε την ορθογραφία
Εάν ξοδεύετε πολύ χρόνο για να γράψετε κάτι, το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να το διαβάσετε ξανά για τυχόν ορθογραφικά λάθη. Η επανεξέταση του κειμένου είναι πολύ σημαντική διαδικασία. Ένα ορθογραφικό λάθος μπορεί να καταστρέψει την αντίληψη ενός αναγνώστη για το άρθρο σας καθώς και τον διαμοιρασμό του μέσω του διαδικτύου. Τα ορθογραφικά λάθη κάνουν τους συγγραφείς να φαίνονται αναξιόπιστοι και τεμπέληδες. Μην αφήσετε αυτό να συμβεί.
Δεν χρειάζεται να έχετε πτυχίο για να γράψετε δημιουργικά. Εάν γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό που απευθύνεστε, ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και μπορείτε να γίνεται ένας σπουδαίος συγγραφέας περιεχομένου.