
Στο πλαίσιο εργασιών του συνεδρίου της ΣΕΦΑΑ ΕΚΠΑ, ο CEO & Founder της εταιρίας μας και Διδάκτωρ Αθλητικού Μάρκετινγκ της ΣΕΦΑΑ ΔΠΘ, κος Σταύρος Τάχης, είναι προσκεκλημένος ομιλητής στο «Συμπόσιο Διοίκησης του Αθλητισμού», το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Μάϊου 2017 και ώρα 16:00 – 17:30.
Η επιστημονική του εισήγηση με θέμα: “Η ψηφιακή στρατηγική ως εργαλείο ανάπτυξης της αθλητικής βιομηχανίας” αφορά όλα τα στελέχη της αθλητικής βιομηχανίας και προτείνει λύσεις μέσω της χρήσης όλων των διαθέσιμων ψηφιακών εργαλείων με στόχο την ανάπτυξη μίας επιτυχημένης ψηφιακής στρατηγικής.
Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στο αθλητικό προϊόν/υπηρεσία παρατηρείται και η δημιουργία μίας σχέσης αμοιβαίου οφέλους μεταξύ επιχείρησης και αθλητικού καταναλωτή που μεταφράζεται σε προστιθέμενη αξία για την αθλητική επιχείρηση με τη μορφή του χρόνου, της προσοχής και αφοσίωσης του αθλητικού καταναλωτή και αντίστοιχα σε προστιθέμενη αξία για τον χρήστη-καταναλωτή με τη μορφή της ψυχαγωγίας και της χρησιμότητας.
Στον τομέα της αθλητικής βιομηχανίας, η στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ υιοθετεί και αναπτύσσει βασικές αρχές του παραδοσιακού μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας τις ευκαιρίες και προκλήσεις που παρέχει η τεχνολογία και τα ψηφιακά μέσα.