Istology | Ιστολόγιο

Ενημερωθείτε για Internet marketing, Website Trends,
Google Products, νέες λειτουργίες Drupal

Istology | Ιστολόγιο

Το Facebook εξετάζει τρόπους καταπολέμησης των πλαστών ειδήσεων, λέει ο Mark Zuckerberg

Παρ, 07/10/2016 - 15:30 -- istology
Το Facebook εξετάζει τρόπους καταπολέμησης των πλαστών ειδήσεων, λέει ο Mark Zuckerberg

ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ - Μετά από περισσότερο από μια βδομάδα κατηγοριών ότι η εξάπλωση των πλαστών ειδήσεων στο Facebook μπορεί να έχει επηρεάσει την έκβαση των προεδρικών εκλογών, ο Mark Zuckerberg, μετά το βράδυ της Παρασκευής, δημοσίευσε μια λεπτομερή αναφορά περιγράφοντας τους τρόπους που η εταρεία εξετάζει να αντιμετωπίση το πρόβλημα.
Ο κύριος Zuckerberg, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Facebook, περιέγραψε σε γενικές γραμμές μερικές από τις επιλογές. Είπε ότι η ομάδα των ενημερώσεων της εταιρείας έψαχνε μέσα, συμπεριλαμβανομένων και των υπηρεσιών ελέγχου από τρίτους, καλύτερα αυτοματοποιημένα εργαλεία ανίχνευσης και απλούστερους τρόπους σήμανσης ύποπτου περιεχομένου για τους χρήστες.

«Τα προβλήματα εδώ είναι περίπλοκα, τόσο τεχνικά όσο και φυλοσοφικά», έγραψε ο κύριος Zuckerberg. «Πιστεύουμε στο να δίνουμε στους ανθρώπους φωνή, πράγμα που σημαίνει ότι υποπέφτουμε στην πλευρά που αφήνουμε τους ανθρώπους να μοιράζονται ό,τι θέλουν, όποτε είναι δυνατόν.»
Η δημοσίευση αυτή είναι ίσως η πιο λεπτομερή ματιά στη σκέψη του κύριου Zuckerberg σχετικά με το θέμα, από την ήττα της Hilary Clinton από τον Donald J. Trump στις εκλογές της 8ης του Νοέμβρη. Μέσα σε λίγες ώρες από την ανακοίνωση της νίκης του, το Facebook κατηγορήθηκε ότι επηρέασε τα αποτελέσματα των εκλογών, παραλείποντας να σταματήσει ψευδείς ειδήσεις, πολλές από τις οποίες ήταν ευνοϊκές για τον κύριο Trump και εξαπλώθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα. Στελέχη και εργαζόμενοι σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας έκτοτε συζητούν το ρόλο και τις ευθύνες της.

Το Facebook αρχικά προσπάθησε να υποβαθμίσει τις ανησυχίες σχετικά με το θέμα, με τον κύριο Zuckerberg να αποκαλεί την εντύπωση ότι η εταιρεία επηρέασε τις εκλογές «μια αρκετά τρελή ιδέα» σε ένα συνέδρειο τεχνολογίας στις 10 Νοεμβρίου. Σε μια επακολουθόμενη δημοσίευσή του στο Facebook, είπε ότι το λιγότερο από το 1% των ειδήσεων που δημοσιεύτηκαν στο Facebook ήταν ψευδείς.
Αλλά οι ερωτήσεις συνεχίστηκαν και έξω από την εταιρεία, με μερικούς να διαμαρτύρονται ότι ήταν υπερβολικά απαξιωτική η ισχύς ώστε να επηρεάσει την κοινή γνώμη. Σε συνέντευξη τύπου στο Βερολίνο, την Πέμπτη, ο πρόεδρος Obama κατήγγειλε την εξάπλωση της παραπληροφόρησης στο Facebook και άλλες πλατφόρμες.

Ο κύριος Zuckerberg δεν ήρθε σε κάποιο συμπέρασμα στη δημοσίευσή του την Παρασκευή, αντ'αυτού παρείχε μια λίστα από πιθανές λύσεις που εξετάζει η εταιρεία. Μια επιλογή, είπε, θα μπορούσε να είναι η δυνατότητα επισύναψης προειδοποιήσεων για άρθρα ειδήσεων που μοιράστηκαν στο Facebook, και έχουν επισημανθεί ως ψευδή από αξιόπιστους τρίτους ή από χρήστες του Facebook. Μια άλλη επιλογή θα ήταν να κάνει δυσκολότερη για τους ιστοχώρους την επικερδή, για αυτούς, παραπληροφόρηση στο Facebook, είπε.

Ο κύριος Zuckerberg κατέστησε σαφές ότι το Facebook θα φροντίσει να αποφεύγει να παρουσιάζεται ή να ενεργεί σαν μια εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης, σε μια ετικέτα στην οποία αντιστάθηκε συνεχόμενα.

«Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να μην αποθαρρυνθεί η ανταλλαγή απόψεων ή να περιοριστεί λανθασμένα ακριβές περιεχόμενο», έγραψε ο κύριος Zuckerberg. «Δεν θέλουμε να είμαστε εμείς οι κριτές της αλήθειας, αλλά, αντίθετα να βασίζονται στην κοινότητά μας και σε έμπιστους τρίτους.»

 

Πηγή: nytimes.com

Share this post: 

Newsletters

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας που συνεχώς εξελίσσονται. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Βρείτε μας

  • Βηλαρά 7, Θεσσαλονίκη, 54627
  • Τηλ.: +30 2310 59 50 40
  • Fax: +30 2310 59 50 40
  • Κιν: +30 6973 249 459
  • Email: info@istology.gr
  • URL: www.istology.gr