Καθημερινά, εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης με σκοπό να βρουν κάποια πληροφορία στο internet. Οι μηχανές αναζήτησης είναι διαδικτυακά προγράμματα που κατατάσσουν στο διαδίκτυο και επιτρέπουν στους χρήστες να βρουν αυτό που ψάχνουν. Όπως οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει απαραίτητες στον χρήστη του internet, έτσι και η αναζήτηση του έγινε απαραίτητη στον υπεύθυνο μάρκετινγκ.
Η αναζήτηση είναι σημαντική για μία σειρά από λόγους:
- Είναι προσανατολισμένος στόχος: οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την αναζήτηση για να βρουν τα πράγματα που θέλουν και χρειάζονται.
- Οι μηχανές αναζήτησης είναι η πύλη που οδηγεί στο internet.
- Η βιομηχανία της αναζήτησης είναι μεγάλη.
- Για να σε βρουν θα πρέπει να είσαι ορατός.
- Πιάνεις πιθανούς πελάτες σε κάθε στάδιο του κύκλου αγοράς.
- Πολλοί άνθρωποι έχουν ως αρχική σελίδα του browser τους μία μηχανή αναζήτησης.
- Η κορυφή στην αναζήτηση εξισώνεται με την κορυφή στην αναγνωρισιμότητα της μνήμης.
To Search Engine Marketing (SEM) περιλαμβάνει δύο μέρη: Την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO) και την Pay Per Click (PPC) διαφήμιση
SEO (Search Engine Optimization)
Η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι μία πρακτική βελτιστοποίησης ενός διαδικτυακού χώρου έτσι ώστε να επιτευχθεί η προτιμώμενη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης (SERPs).
Η εταιρία μας έχοντας ως στόχο να μεγιστοποιήσει την βελτιστοποίηση θα μπορούσε να παρέχει:
- Μία δομή ιστοσελίδας φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης.
- Μία λίστα με λέξεις κλειδιά κατόπιν καλής έρευνας.
- Βελτιωμένο περιεχόμενο με στόχο τις λέξεις κλειδιά.
- Σύνδεσμο δημοτικότητας.
- Δεδομένα χρήσης.
Επίσης, η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να ενισχυθεί και από άλλες ενέργειες internet marketing, όπως καμπάνιες Pay Per Click (PPC), social media marketing και email marketing.
Pay Per Click (PPC) Advertising
Η διαφήμιση Pay Per Click (PPC) είναι ένα σύστημα διαφήμισης που ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο για κάθε κλικ στην διαφήμιση του. Η διαφήμιση PPC βασίζεται στο όρο αναζήτησης που εισάγει ο χρήστης σε μία μηχανή αναζήτησης και παρέχει μία εξαιρετική πηγή έρευνας όγκου λέξεων κλειδιά και επιτυχίας μετατροπής.
Υπάρχουν μία σειρά από εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της λίστας με τις λέξεις κλειδιά. Το Google Adwords είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία και έχει εξελιχθεί σε κύριο διαφημιστικό προϊόν και βασική πηγή εσόδων της Google. Τα διαφημιστικά κείμενα στο Google είναι σύντομα και αποτελούνται από ένα τίτλο 25 χαρακτήρων και δύο πρόσθετες γραμμές κειμένου των 35 χαρακτήρων η κάθε μία. Εκτός από τις Cost-Per-Click (CPC) και Cost-Per-Mille (CPM) διαφημίσεις, η Google Adwords προσφέρει διαφημίσεις στοχευμένες σε site για κείμενο, banner και διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων.
Η διαφήμιση PPC μπορεί επίσης να βοηθήσει δίνοντας στην μάρκα σου άμεση παρουσία στις μηχανές αναζήτησης για offline καμπάνιες, όταν αυτή δεν μπορεί να είναι ακόμη σε υψηλή θέση στα φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Η διαφήμιση PPC και η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO) θα μπορούσαν από κοινού να δημιουργήσουν μία αποτελεσματική στρατηγική SEM
Με έδρα τη Θεσσαλονίκη εξειδικευόμαστε στην κατασκευή ιστοσελίδων και στην κατασκευή e shop, σε Drupal CMS, καθώς και στην ανάπτυξη στρατηγικών internet marketing.